Peter Steen Høgenhaug

Produktkonsulent, Bsc.Scient i Medialogi

psh

Jeg startede i callcentret, da jeg kom til byen som studerende. En dag faldt jeg i snak med direktøren, og da han fandt ud af hvad jeg kunne, blev jeg tilbudt en projektstilling, og senere blev jeg fastansat. 

Jeg arbejder primært med videreudvikling af trafikselskabernes produkter til kundeadministration, og jeg har derfor meget tæt kontakt til vores kunder og leverandører. Jeg har stort fokus på brugervenlighed, der bidrager til at gøre vores systemer, mere gennemsigtige, lettere at anvende samt mere automatiserede. For kunderne betyder det en mere behagelig og tryg oplevelse med at bruge vores produkter og at fejl minimeres. 

Min hverdag er meget varieret. Ud over at være produktkonsulent, hvor produktudvikling er i fokus er jeg også projektleder ligesom jeg løser adhoc-opgaver for stabsfunktionen. Blandt har jeg lavet et fraværsregistreringssystem til vores intranet. 

I FlexDanmark er der kort afstand fra ledelsen til medarbejderne og der bliver lyttet til de ansatte og stolet på deres kompetencer. For eksempel skulle jeg skrive under på en stor kontrakt kort efter jeg var blevet fastansat, og den slags tillid og ansvar har udviklet mig meget personligt.

  • Sidst ændret
    Tirsdag d. 30. april 2013